torsdag 9 februari 2012

tjatjatja

tjatjaja. Min nya bloggis. Är sjuk hemma med streptokocker som kära Rutzena precis ringde och berättade. Penicillinen är på g!! Fett. När annars skapas bloggar, än då man är sjuk och uttråkad?
Här tänker jag iaf lägga upp bra musik, fina bilder och allt som händer i mitt huvud osvosv. Perfekt såhär i våren under tvåan börja blogga. Jag hade en blogg förrut under mitt år i Wisconsin, USA, som hette såhär http://yooess.blogspot.com där ni kan läsa hur det var om ni vill! Kommer inte skriva jätteofta kanske, men när jag känner för det. Mobilbloggning om jag lyckas ta reda på hur man gör det. Vill ta instagram till en ny nivå tyyp. I min gamla blogg länkade jag alltid till spotify, men nu kör vi youtube videos istället, om det inte är bra listor. okokok? En annan grej: Räkna med bloppisar och utlottningar! Först på tur till det senare är en halvanvänd(hehee) bodyshop pump creme som har en doft jag spyr av om jag känner den igen (love etc.. EW!) Men aa det tar vi senare.

Jag är sjuk för att jag i helgen var i Höglekardalen i Norrland med skolan där det var typ -30 grader celcius = svinkallt och i guess för kallt för mig. Det var värt det. Tyvärr finns det bara en bild därifrån som är ok, alla de andra är för dräggiga.
Här är jag och nu ska jag äta lite mer flädersorbet pusspuss!


Inga kommentarer: