torsdag 19 april 2012

döda dina älsklingar

Ah vad jag hatar att rensa kläder, men nu har jag iaf haft en fet rensing och ska bla lämna iväg den här svea jackan! tårar, det var min favorit i 6an 7an? Men nu känns den helt fel och jag använder den aldrig så den ska bort. funderar på att ha en bloppis för kläderna? det finns alltså nya kläder än den haha, där pengarna oavkortat skulle gå till mig. eller att johanna får styra en till klädbytardag på blackan?!

annars har jag varit upptagen mest hela tiden, direkt efter new york veckan, som var bäst! skriver mer om den sen, slängdes jag in i världens jävla fysikplugg inför nationella som var idag. ingen aning om hur det gick, jag satt där med min cola och gjorde mitt bästa. kul att veta hur mycket en kopparkula ökar i temperatur när den skjuts in i en träbjälke va. ännu roligare att det faktiskt finns formler för det!! Nu ska jag skriva mitt svenska b tal. Som ni märker: skolaskolaskola. NU har tvåan blivit jobbig.

Inga kommentarer: