söndag 18 mars 2012

b r u n c h

Hade en sjukt lyckad brunch idag! Allt gick som det skulle och jag är jättenöjd. Min dresscode var ljust och fräscht och alla var jättefina. AAAH är så glad att jag känner alla som kom de gör mig så glad. Jag letade runt lite på google på födelsedagsbrunch innan, men hittade ingenting. Ville ha recept och inspiration typ, men nope. Fick därför komma på allt själv. Vad jag hade på min födelsedagsbrunch var:
Toast med skinka ost paprika gurka marmelad
Våfflor med grädde och blåbär eller chokladsås som man gräddade själv
Fruktsallad i små glas
Hallon och banansmoothie
Bloody Mary
Champagne
Cupcakes
Vindruvor och jordgubbar
Tänkte om någon annan ville ha inspiration!! Hann tyvärr inte ta så många bilder, men det känns ju också lite mobbat att ta bilder på sin egna grej typ. Några instabilder kan jag visa från mina amigos. Bloody Maryn blev så himla god det är min nya favoritdrink. Fick jättefina pressies också!







2 kommentarer:

Elin!!:)) sa...

Åh :)) klart mest lyckade födelsedagsfirandet på länge!

liselott sa...

åååååååååååååh så mysigt. förresten har du recepten till dom där så kallade koppkakorna (cupcakes) hihi