torsdag 8 mars 2012

slutsats

thanks god att jag inte behöver åka på kryssning igen förens om ett år. Så mycket drägg och unfresh people har jag inte någonsin sett i en sån koncentrerad mängd förut. MEN det var jättekul ändå! Vi var ju ganska många från blackeberg, victor rydberg och uppsalas ekonomer hade nollning där. vILKET gjorde det kul. Efter att blint ha  stirrat på det första kareokeframträdandet under happy houren bestämde vi oss för att ha så jävla roligt som det gick och helt enkelt gilla läget.
info:
pris för hytt och påstigning osv 49 kr
middagsbuffe (inkl obegränsat med öl och vin från kran) 323 kr den skippade vi
annan mat finns att äta från ca 100 kr
sen finns det cafe osv för frukost och lunch
öl/cider fram till halv tio 33 kr
drink ca 52 kr
hehe vet inte varför jag skrev allt det där men när jag ändå håller på åkte vi med siljas galaxy båt som åkte till åbo i finland och stannade i mariehamn på åland påvägen hem till värtahamnen i stockholm.
Nu sitter jag nyduschad och fräsch i sängen och ska snart sova och är som sagt glad att det dröjer ett år tills nästa gång jag ska kryssa- då jag verkligen har 100 dagar kvar till studenten. Hanna och Ebba köpte drink (DEN GODASTE, LENNART) kl 1535 på dagen dagen efter, herregud..















Nu har jag precis kollat klart på KONY 2012 videon och efter 16 min hade jag rysningar som varade med hela filmen, ew för Kony. Coolt att så många har sett den. Gör det och spread the word!


2 kommentarer:

elin sa...

Fett snygga bilder :D haha tagga nästa år wohoo

hannah s sa...

the last picture is so georgeus. omg! how did you do it? you look so mysterious and your eyes really express your personality! can you teach me?