söndag 25 mars 2012

söndag

Hade en riktigt riktigt riktigt bra födelsedag i onsdags. Min 18-årsdag spenderades ju i USA när jag bodde där ett år, och året innan det var jag i Paris på min födelsedag i ett utbyte. Så det var ett tag sen jag var hemma på min stora dag och det kanske gjorde att jag uppskattade den speciellt mycket! Idag hade vi precis våra grannz på brunch och nu ska jag plugga matte och idrottskador.. Ska kanske äta middag i stan ikväll med gabi så det kan jag se fram emot:)
Annars finns det ingen söndagsångest, det är bara nio skoldagar till påsklovet och vi snittar mindre än tre lektioner per dag så det är nicenice!


Jag och elin åt lunch på blackebergs thai barack i fre, sjukt gott


1 kommentar:

elin sa...

Alltså gud, det var inte ens en vecka sen du fyllde!! Känns som typ två veckor sen? Haha aja fina bilder :)))