onsdag 14 mars 2012

glad tisdag

Igår var en dag som kändes som mitt i livet. En dag som var precis som andra andra. Men pga att solen sken och det var varmare, så var jag glad och tänkte på livet. :))))) Ena lektionen avlöste den andra, vi dansade fett svår dans på gympan, skrattade åt lärare på svenska, pratade som vanligt igenom matten osvosv, en sån dag som man senare i livet garanterat kommer sakna variationen från. När man slutat gymnasiet och tror att man kan chilla galet och ha roliga jobb, tror jag att man ändå kommer sakna att träffa massa människor i sin egen ålder varje dag och ha ett schema att hålla sig till. Jaja jag är jättebra på att leva i nuet så det gör jag mest.
Måndagens skiva var sjukt lyckad!!!! Det var min gamla klass, eftersom jag var borta i USA ett år går jag i tvåan nu, och i början blev jag ledsen när jag var där (i några sekunder) eftersom jag skulle varit där med dem om jag inte åkt. Men sen insåg jag ändå vilken tur jag har haft, som känner alla där, och har lärt känna nya!! DEEP här visst. Och right there, så kändes det som om klassbanden klipptes, bam, klipp, jag tillhör inte den klassen längre. Såklart kommer jag alltid på ett sett göra det, men nu är jag inte i ett mellanläge längre och det är så befriande. Ettan är ett år som jag aldrig kommer glömma men nu går jag i min tvåa som jag överlag gillar mer. Weho:)

Idag var det kalops till lunch i skolan, vi gick till grillen. Jag förstår inte varför dem serverar kalops. Är det någon som gillar det? Jag känner ingen. Den borde tas bort helt. Och sen efter skolan åt jag våfflor med elia carro och lisa och det var vardagsmys. Jag gillar att göra roliga grejer mitt i veckan och inte bara leva för helgerna. Sen åkte jag till Sats och gick på box med Molly, och nu har jag precis duschat och ligger med min tunna hood tröja från fotbollen i USA och känner mig lite g, ska göra lite marknadsföring innan jag lägger mig!




Inga kommentarer: